Klantenservice

Kwaliteit

Alle producten voldoen aan de kwaliteitsnorm volgens de HACCP code (Hazard Analysis Critical Control Points) zoals vereist is door de Nederlandse Voedsel en Waren Autoriteit. We maken geen enkele gezondheidsclaim bij onze aangeboden producten en kunnen daar ook niet op aangesproken worden. Voor specifieke vragen betreffende producten kun je je het beste richten tot de producent van het product zelf.

Wij reageren altijd snel!

Bij steeds meer bedrijven is het standaard dat je langer dan een dag op een reactie moet wachten en in een weekend nog langer: dat vinden wij niet van deze tijd. We kunnen daarom ook zeggen dat één van onze sterkste punten is dat we altijd snel reageren op een mail. Dankzij een slim filtersysteem en goede planning reageren we vaak al binnen enkele uren en sowieso binnen 1 dag.
Dus als er iets niet duidelijk is of je meer informatie wilt, kun je altijd contact met ons opnemen via [email protected]

Retour

Al hopen we natuurlijk van niet, het zou kunnen zijn dat het artikel beschadigd is aangekomen of dat je niet tevreden bent over je artikel. Neem dan na ontvangst contact met ons op. Stuur nooit uit jezelf een artikel retour, hierdoor vervalt je recht!
Bij beschadigde artikelen bekijken we eerst of de klacht gerechtvaardigd is. Als je niet tevreden bent over het artikel, kun je deze binnen 14 dagen retourneren (mits onbeschadigd en ongeopend!). Verzendkosten zijn dan wel voor jezelf.

Waarschuwingen

Lees goed de waarschuwingenpagina door!

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »